Udalosti a Reportáže

Gaštanová alej v Žitavciach je zničená (2. časť)

Článok "Gaštanová alej v Žitavciach je zničená" vyvolal rôzne reakcie. Na mail som dostal niekoľko desiatok fotografií. Gaštany, alebo ako ma mnohí opravili, pagaštany mali vysokú historickú hodnotu.

Pozrite si už historické fotografie pekného vstupu do obce Žitavce, ale aj súčasný pohľad do obce. Ako mi viacerí písali, píli sa okolo celej dediny Žitavce, snáď park okolo kaštieľa zostane neporušený.

Súvisiace články:

Gaštanová alej v Žitavciach je zničená

zostali len fot...
takto si pamätá...
Žitavce
zdravý či chorý...
Vitajte v Žitav...
Alej v zime (ar...
Alej v zime (ar...

Komentárov  

 
0 #17 OK 2012-04-16 10:48
Na fotografiach prierezu stromov ani znamka po napadniti skodcom. Je dokaz ako sa ludia ucelovo vedia mylit za peniaze. Toto by malo ist do televizie. Ale ani to by nepomohlo.
Citovať
 
 
0 #16 MD 2012-02-24 20:41
Citovanie cint:
Citovanie ria:
Keďže obec nikdy žiadne dokumenty na stránke nezverejňovala, neverím že teraz by to mala urobiť. Veď predsa je každého občana právo zájsť na obecný úrad a tieto dokumenty si vyžiadať k nahliadnutiu. Prečo tak neurobíte? Skutočne nevidím dôvod, prečo by mala takáto anonymná "anketa" určovať kto a čo má zverejňovať...


spravne ria


Doporucujem precitat si:
www.zbierka.sk/.../
Citovať
 
 
-6 #15 cint 2012-02-23 20:23
Citovanie ria:
Keďže obec nikdy žiadne dokumenty na stránke nezverejňovala, neverím že teraz by to mala urobiť. Veď predsa je každého občana právo zájsť na obecný úrad a tieto dokumenty si vyžiadať k nahliadnutiu. Prečo tak neurobíte? Skutočne nevidím dôvod, prečo by mala takáto anonymná "anketa" určovať kto a čo má zverejňovať...


spravne ria
Citovať
 
 
0 #14 lop 2012-02-23 17:57
Myslel som, ze ked bezni obcan pride z prace neskoro vecer do svojho rodiska. aby bolo jasne co som myslel
Citovať
 
 
+5 #13 lop 2012-02-23 17:56
Citovanie ria:
Keďže obec nikdy žiadne dokumenty na stránke nezverejňovala, neverím že teraz by to mala urobiť. Veď predsa je každého občana právo zájsť na obecný úrad a tieto dokumenty si vyžiadať k nahliadnutiu. Prečo tak neurobíte? Skutočne nevidím dôvod, prečo by mala takáto anonymná "anketa" určovať kto a čo má zverejňovať...

Zijeme v takej dobe, ze ked bezni obcan pride do svojho rodiska, zvycajne na obecnych uradoch nikto nie je, preto je dobre ak obec ma vlastnu internetovu stranku na ktorej zverejnuje vsetky dolezite informacie. Vyrub stromov dolezitou informaciou je, navyse zverejnovanie vsetkych dokumentov vedie k transparentnost i, dakujem.
Citovať
 
 
+4 #12 Admin ZITAVA.SK 2012-02-23 11:18
Dobry den, niektore prispevky su na hrane slusnosti. Prosim, diskutujucich, aby zmiernili ton, inak budu prispevky zmazane, dakujem za pochopenie.
Citovať
 
 
+4 #11 MIšo 2012-02-23 11:08
pokial viem tak taketo veci sa prejdnávajú na zasadnutí obecného zastupitelstva, a zápisnica z neho MUSÍ byť zverjenená!!!

Citovanie ria:
Citovanie MD:
Citovanie žitavčan:
Keď že jasne vidíte že sa jedna o zisk z vyrubaneho dreva, dúfam že tieto informácie máte aj patrične preverené, tak ich zverejnite.
K tomu výrubu by som povedal iba toľkoto: Každý nech sa stará o svoju dedinu, obyvatelia Žitaviec mali možnosť už na viacerých zastupiteľstvác h vyjadriť svoj nesúhlas s pripravovaným výrubom. Urobili tak? namietal niekto? Nikto...Každé zasadnutie je zo zákona verejné a vopred sa naň pozýva viac krát dedinským rozhlasom. Záleží len od občanov či majú záujem o dedinu a predkladať aj patričné návrhy a požiadavky, a tak sa zapájať do života v dedine.
Cudzích rypákov nemá nikto rád...


Kedze podla Vasich slov nikto v Zitavciach nenamietal, verim ze obec zverejni patricne dokumenty na svojej oficialnej webovej stranke. Pomoze tak kvalifikovane objasnit kazdemu, koho tato zalezitost nenechava lahostajnym, preco bolo potrebne stromy vyrubat.

Keďže obec nikdy žiadne dokumenty na stránke nezverejňovala, neverím že teraz by to mala urobiť. Veď predsa je každého občana právo zájsť na obecný úrad a tieto dokumenty si vyžiadať k nahliadnutiu. Prečo tak neurobíte? Skutočne nevidím dôvod, prečo by mala takáto anonymná "anketa" určovať kto a čo má zverejňovať...
Citovať
 
 
-11 #10 ria 2012-02-23 10:18
Citovanie MD:
Citovanie žitavčan:
Keď že jasne vidíte že sa jedna o zisk z vyrubaneho dreva, dúfam že tieto informácie máte aj patrične preverené, tak ich zverejnite.
K tomu výrubu by som povedal iba toľkoto: Každý nech sa stará o svoju dedinu, obyvatelia Žitaviec mali možnosť už na viacerých zastupiteľstvác h vyjadriť svoj nesúhlas s pripravovaným výrubom. Urobili tak? namietal niekto? Nikto...Každé zasadnutie je zo zákona verejné a vopred sa naň pozýva viac krát dedinským rozhlasom. Záleží len od občanov či majú záujem o dedinu a predkladať aj patričné návrhy a požiadavky, a tak sa zapájať do života v dedine.
Cudzích rypákov nemá nikto rád...


Kedze podla Vasich slov nikto v Zitavciach nenamietal, verim ze obec zverejni patricne dokumenty na svojej oficialnej webovej stranke. Pomoze tak kvalifikovane objasnit kazdemu, koho tato zalezitost nenechava lahostajnym, preco bolo potrebne stromy vyrubat.

Keďže obec nikdy žiadne dokumenty na stránke nezverejňovala, neverím že teraz by to mala urobiť. Veď predsa je každého občana právo zájsť na obecný úrad a tieto dokumenty si vyžiadať k nahliadnutiu. Prečo tak neurobíte? Skutočne nevidím dôvod, prečo by mala takáto anonymná "anketa" určovať kto a čo má zverejňovať...
Citovať
 
 
+2 #9 MD 2012-02-23 09:23
Citovanie cint:
Citovanie MD:
Kompetenciu vydávania súhlasu na výrub drevín v zmysle ustanovení zákona NR SR č.543/2002 Z.z. o ochrane prírody a krajiny v znení neskorších predpisov má obec Žitavce www.zitavce.unas.cz


opravujem, v pripade cestnych objektov ide o ohlasovaciu povinnost spravcu cesty. ale organ ochrany prirody (v tomto pripade obec) moze vyrub obmedzit, usmernit, ci zastavit.

Dakujem za kvalifikovane doplnenie a upresnenie.
Citovať
 
 
+3 #8 MD 2012-02-23 09:20
Citovanie žitavčan:
Keď že jasne vidíte že sa jedna o zisk z vyrubaneho dreva, dúfam že tieto informácie máte aj patrične preverené, tak ich zverejnite.
K tomu výrubu by som povedal iba toľkoto: Každý nech sa stará o svoju dedinu, obyvatelia Žitaviec mali možnosť už na viacerých zastupiteľstvác h vyjadriť svoj nesúhlas s pripravovaným výrubom. Urobili tak? namietal niekto? Nikto...Každé zasadnutie je zo zákona verejné a vopred sa naň pozýva viac krát dedinským rozhlasom. Záleží len od občanov či majú záujem o dedinu a predkladať aj patričné návrhy a požiadavky, a tak sa zapájať do života v dedine.
Cudzích rypákov nemá nikto rád...


Kedze podla Vasich slov nikto v Zitavciach nenamietal, verim ze obec zverejni patricne dokumenty na svojej oficialnej webovej stranke. Pomoze tak kvalifikovane objasnit kazdemu, koho tato zalezitost nenechava lahostajnym, preco bolo potrebne stromy vyrubat.
Citovať
 

Pridať komentár


Bezpečnostný kód
Obnoviť

Ešte stále prebieha
prehodenie starého
portálu na nový.
Všetky články nájdete TU.

Čo to znamená?

Najnovšie komentáre

  • Ale musím sa samozrejme pridať, znova skvelý článo... Viac...
    20.05.12
  • Údaje z lokálnych monografii sú často nepresné, za... Viac...
    20.05.12
  • tešíme sa na pokračovanie Matej!! Viac...
    19.05.12
  • príjemné čítanie pán Ondrejmiška, ďakujem Vám. Viac...
    19.05.12
  • už sa tešíme na prednášky! :) Viac...
    19.05.12

NAŠI PARTNERI